Dag 3: Vliegen naar west Serengeti

Hallo beste lezers,

Het heeft even geduurd maar nu komt dan echt het vervolg op de verhalen van mijn tanzania reis.. Het is nog steeds zo dat het er per dag op komt dus dan hebbebn jullie nog wat te lezen (en ik nog wat te doen).

We werden al heel vroeg verwacht bij de receptie van de Moivaro coffee lodge want we werden vroeg opggehaald om naar de Seronera airstrip te gaan. Daar stond een vliegtuigje klaar waar maximaal 10 personen in konden. Het is het vervoersmiddel zoals wij een buus zouden hebben in Nederland. Er werden 2 tusssenstops gemaakt en daarna waren wij aan de beurt om uit te stappen. Het was leuk om eens in zo;'n kleiun vliegtuigje te zitten!!

Toen we aan waren gekomen moesten er eerst wat dingne zoals permissies gehaald worden, dat deed onze gids, hij bleef de rest van de dagen bij ons. Dat is wel heel gezellig vind ik dat je die gids dan ook echt leert kennen.

We hebben binnen een uur al echt onwijs veel gezien. Namelijk een luipaard en een Cheetah. Ik kon me thuis niet voorstellen dat we die beesten zouden gaan zien omdat ze snel en schuw zijn.. Maar wat een ervaring is dat geweest zeg!! De reis was natuurlijk al even begonnen maar ik had nu al het idee dat het niet meer stuk kon. De foto's staan overigens in het foto album.

Via de serengeti reden we naar de lodge waar we zouden gaan overnachtendit was Mbuzi MAwe tented camp. Een onwijs luxe camp met mooie tenten. Het was wel zo dta je daar in eht donker niet meer alleen mocht lopen dus er moest altijd een oppasser mee. Ik heb tijdens die nacht een buffel horen loeien en dat was best wel eng maar ook wel mooi om te horen. Dan heb je namelijk echt het gevoel dat je helemaal in de natuur opgenomen bent

We sliepen snel want de eerste dag écht op safari was best vermoeiend, ik heb alles in mijn dromen nog een keer beleefd, en alvast vooruit gedacht aan de dingen die nog zouden komen..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!