Ben terug!

Hoi allemaal!

De safari in Tanzania zit er helaas al weer op.. Maar ik ben nog niet klaar ermee hoor! Ik heb maar liefst ruim 4500 foto's gemaakt... Die moeten natuurlijk allemaal uitgezocht worden en dan komen ze weer in een mooi boek te staan. Net als het boek wat ik gemaakt heb van mijn reisje naar Fuerteventura.

Ik heb nu even niet zo heel veel tijd maar één dezer dagen komt het eerste verhaal erop. ik kan jullie vertellen dat het meer foto's worden dan tekst maar dat komt ook vooral omdat de foto's al zoveel zeggen.

De verhalen komen er per dag op!

Liefs,
Su?Zo!

Reacties

Reacties

petra

zal mij benieuwen!ben nieuwsgierig!heb je het leuk gehad?ik hoor het nog van je!xxxxje nicht

Laura

Welkom terug meis!
Ik ben benieuwd naar al je verhalen + foto's! En natuurlijk wil ik ook dat boek zien als het af is ;)

Amanda

Nou kom maar op dan ;-) Wil die foto's wel zien! Maar niet al 4500 hoor! Pffff, wat een berg! Succes met uitzoeken en bewerken.

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!