Vanuit Spanje

Hello allemaal!

Hier even een berichtje vanuit het spaanse land. Het is hier nu mooi weer. In de ochtend is het meestal wel even bewolkt maar later op de dag trekt het open en dan kunnen we lekker naar de zee! Die is overigens wel erg wild omdat er veel wind staat, dus af en toe gaan we er maar in. Het is niet overdreven heet dus het is goed uit te houden. 's Avonds is het vaak regen en soms gepaard met onweer.. Gelukkig zitten we dan toch binnen dus dat is niet zo erg

We hebben nog niet veel uitgevoerd. We kwamen maandagavond laat aan want er waeren wat probleempjes onderweg. De rode auto begaf het bij de laatste tolpoortjes in Frankrijk. Gelukkig hadden we het getroffen met de meneer bij de tweede garage en daar konden we dan ook de 2e dag een auto huren. Toen zijn mijn tante en nicht ons op dinsdag achterna gekomen. Is toch wel zo gezellig. We zijn vanochtend gaan Karten, echt onwijs cool! Mijn armen trillen nu nog een beetje, hihihi!

Er staan al een paar foto's van deze vakantie in een mapje. Misschien si dat leuk om te bekijken.

Vanavond gaan we naar de Sardana in Torredembarra, een dorpje verderop. De sardana is diebekende dans dat ze zo'n toren maken. Erg dapper dat dat kleine jongetje er dan uiteindelijk op de top gaat staan! Dat gaat helaas ook weleens fout :(. Ik ben erg benieuwd en ik ga er zeker foto's van maken!!

Morgen gaan we ook lekker genieten op het strand en dan gaan we maandag denk ik weer richting NL. Ik weet niet of ik nog op internet kom maar het auto verhaal houden jullie tegoed natuurlijk!

Liefs Su?Zo!

Reacties

Reacties

Laura

Nou meis geniet er nog maar ff lekker van! En je foto's zijn erg leuk geworden! Nog veel plezier! ^^

Amanda

Oeff, das nooit fijn als de auto het begeeft. Maar klinkt als een heerlijk relaxte periode!! Morgen alweer naar huis :( nja.,. geniet vanavond en morgen tot jullie naar huis gaan dan nog maar even en goede thuisreis:)
xxx

annelies

ben je nu al weer op vakantie...wat heerlijk!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!